logologo

Održivost

Karijere

Stvaramo bolji svijet

Ključna područja

Održivost je temelj našeg poslovanja, ali istovremeno i odlika svih naših brendove. Predani smo stvaranju boljeg svijeta te smo usredotočeni na šest ključnih područja koja objedinjuju zaštitu okoliša i društvenu odgovornost.
category
Zaštita izvora vode
category
Smanjenje emisije CO2
category
Održiva nabava
category
Zagovaranje odgovorne konzumacije
category
Suradnja s lokalnom zajednicom
category
Promicanje zdravlja i sigurnosti na radu

Predani smo stvaranju boljeg svijeta

Upotrebljavamo

00

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

%

domaći ječmeni slad za svoje Karlovačko

trošimo

00

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

%

manje vode za proizvodnju jedne litre piva u usporedbi s 2008.

U usporedbi s 2008.

00

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

%

manje emisije CO2 u proizvodnjii

Podržavamo hrvatske poljoprivrednike

HEINEKEN podržava lokalne proizvođače. Godine 2014. pokrenuli smo dugoročan projekt nabave hrvatskog ječma za svoje Karlovačko jer vjerujemo u potencijale domaće poljoprivrede.
Saznajte više

Proizvodimo pivo uz pomoć sunca

Naša je ambicija čim više upotrebljavati obnovljivu energiju u svojoj pivovari.
Velik korak prema tom cilju napravili smo u svibnju 2018. godine kada smo postavili 1.380 solarnih panela na krovu svojeg zelenog skladišta. Oni će proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije te smanjiti emisiju CO2 za otprilike 118,5 tona godišnje. Također, višak energije bit će preusmjeren u javnu električnu mrežu.

UN-ovi ciljevi održivog razvoja

imageLoader
Naša globalna strategija Stvaramo bolji svijet ujedinjuje sve HEINEKENOVE operativne kompanije u nastojanju da budu održiva snaga promjene. Usredotočavanjem na područja na kojima možemo učiniti najviše, ona nadahnjuje naše brendove da svoju svrhu usklade s rješavanjem okolišnih i društvenih problema. Pomoću ove strategije odlučni smo doprinijeti ostvarivanju šest UN-ovih ciljeva održivog razvoja.

Naša izvješća o održivosti

Vjerujemo da je održivost pokretač uspješna poslovanja te smatramo da poslovanje treba biti pozitivna snaga promjene. Svake godine izvještavamo o svojim postignućima u području održivosti. Pogledajte naša izvješća.
contactcontact

Povratak na vrh