logologo

O nama

Održivost

Karijere

priče

Hrvatski ječam za Karlovačko

Ovo je priča o uspješnoj suradnji između nas i domaćih poljoprivrednika, uzgajivača pivarskog ječma

O projektu

Ovo je priča o našoj uspješnoj suradnji s domaćim poljoprivrednicima. Osim proizvođača pivarskog ječma naši su partneri: Slavonija slad (proizvođač ječmenog slada), Poljoprivredno-prehrambeni kompleks Nova Gradiška, otkupljivač pivarskog ječma, te Poljoprivredni institut Osijek koji je osigurao znanstvenu komponentu sjemenarstvom i oplemenjivanjem ječma. Svjesni smo da su dugoročna poslovna održivost i potencijalno povećanje tržišnog udjela usko vezani uz snažniji doprinos razvoju domaćeg gospodarstva. Osim toga, održiva nabava kvalitetnih, lokalno uzgojenih sirovina jedno je od područja naše strategije održivosti Stvaramo bolji svijet.
Kvalitetni sastojci potrebni su za proizvodnju vrhunskog piva, a mi vjerujemo u potencijale hrvatske poljoprivrede te pažljivo biramo sirovine. One moraju biti u skladu sa specifikacijama i visokim standardima te proći stroge kontrole kvalitete. Pored vode, hmelja i kvasca jedan je od četiriju glavnih sastojaka piva ječam, odnosno ječmeni slad. Stoga smo 2014. godine sasvojim partnerima pokrenuli projekt nabave domaćeg pivarskog ječma za svoje najpopularnije pivo – Karlovačko, čime podržavamo domaće poljoprivrednike i gospodarstvo. Čast nam je što su naša predanost hrvatskoj poljoprivredi te uspješna suradnja s poljoprivrednicima doprinijeli rastu nacionalne proizvodnje ječma. Od 2014. količina otkupljenog ječma povećala se za 66%, površina polja zasijanih ječmom za 16%, dok je broj obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji uzgajaju ječam narastao za 6%.

Za Karlovačko upotrebljavamo 100% hrvatski ječam

Pomogli smo osnovati i Klub proizvođača ječma Karlovačko čiji su osnovni ciljevi povećanje konkurentnosti povećanjem prinosa i kvalitete ječma te pružanje stalne podrške proizvođačima pomoću edukacije i razmjene iskustava.
Šest poljoprivrednika, koji proizvode pivarski ječam, postali su ambasadori projekta te su sudjelovali u našoj nagrađivanoj PRkampanji, a priča o upotrebi 100% hrvatskog ječma za Karlovačko bila je svojedobno glavna tema naše marketinške i komunikacijske kampanje.
contactcontact

Povratak na vrh