logologo

O nama

Održivost

Karijere

priče

Zagovaranje odgovorne konzumacije

focus mark

Pivo je prirodno fermentirano piće koje, ako se u njemu uživa umjereno, može biti dio uravnoteženog stila života. No, ako se alkohol ne konzumira odgovorno, postoje jasni rizici po zdravlje i ponašanje, a za neke ljude i u nekim prigodama bolje je da uopće ne konzumiraju alkohol.



Aktivno promičemo odgovornu konzumaciju raznim kampanjama i aktivnostima. ZA ODGOVORNO ODRASTANJE MLADIH, naš partnerski program s psihološkim centrom Tesa, ove godine je prešao na nacionalnu razinu. Program je obuhvatio oko 60 škola u 19 hrvatskih gradova, s ukupno 1.006 roditelja koji su prisustvovali na edukacijama o poboljšanju komunikacije s tinejdžerima te 437 učenika koje smo educirali o opasnostima maloljetničke konzumacije alkohola.


Na hrvatskom tržištu smo pokrenuli i globalnu kampanju When you drive, never drink. Uz sve to, potrošačima nudimo veći izbor proizvoda bez alkohola ili s niskim udjelom alkohola kao što je Heineken 0.0.

60 škola je sudjelovalo u programu Za odgovorno odrastanje mladih.


1.006 roditelja je prisustvovalo edukacijama o poboljšanju komunikacije s tinejdžerima.

Saznajte više iz naših izvješća o održivosti

Pogledajte izvješća

contactcontact

Povratak na vrh