logologo

O nama

Održivost

Karijere

priče

Promicanje zdravlja i sigurnosti na radu

focus mark

Sigurnost nam je uvijek na prvom mjestu! U svakodnevnom poslovanju poštujemo 12 HEINEKENOVIH pravila koja spašavaju život (Life Saving Rules). Riječ je o jasnim i jednostavnim pravilima ponašanja za aktivnosti za koje postoji određeni rizik. Također, stalno nastojimo poboljšati naše sigurnosne standarde; već više od tri godine nismo imali nijednu nezgodu u krugu pivovare, a istraživanje organizacijske klime pokazalo je da 89% zaposlenika smatra da vodstvo kompanije brine za njihovo zdravlje i sigurnost.


Evo i konkretan primjer kako brinemo o sigurnosti naših zaposlenika... Kada je primjećeno da neki od zaposlenika na liniji za punjenje ne nose zaštitne naočale jer inače nose dioptrijske naočale, vodstvo kompanije zamolilo je naš BBS tim (Behaviour Based Safety) da pronađu rješenje. Izrađene su zaštitne dioptrijske naočale prilagođene svakom zaposleniku te su se sigurnosni standardi u našem odjelu punjenja sada značajno poboljšali.


1.250 dana prošlo je od posljednje nesreće u krugu pivovare, dok smo u Sektoru prodaje imali dvije lakše nesreće u prometu. Zato je u 2020. planiran trening sigurne vožnje za sve zaposlenike koji za obavljanje posla koriste službeni ili privatni automobil. Sudjelujući u našoj platformi „Stay in motion”, koja motivira zaposlenike da trče, hodaju ili bicikliraju te zajedno prikupljaju kilometre, naši kolege i naše kolegice su zajedno prešli gotovo 1.300 kilometara, što je jednako zračnoj udaljenosti od Zagreba do Londona.

1.250 dana je prošlo od posljednje nesreće u krugu pivovare.

Saznajte više iz naših izvješća o održivosti

Pogledajte izvješća

contactcontact

Povratak na vrh