Za HEINEKEN odgovornost znači i pružiti potrošačima izbor, transparentnost te borba protiv štetne konzumacije alkohola. Ako se u pivu uživa umjereno, ono može biti dio uravnoteženog stila života No, ako se alkohol ne konzumira u umjerenim količinama, može prouzročiti rizike za zdravlje i nepoželjno ponašanje pojedinca. Zato nastavljamo zagovarati odgovornu i umjerenu konzumaciju naših alkoholnih piva i cidera, boriti se protiv maloljetničke konzumacije alkohola te ponuditi potrošačima inovativne proizvode s niskim udjelom alkohola ili one potpuno bezalkoholne.
Na globalnoj razini obvezali smo do 2023. osigurati dostupnost barem dvije takve opcije na većini svojih tržišta, a HEINEKENU Hrvatska smo to već ostvarili kroz Heineken 0.0 i Karlovačko 0.0. Nadalje, nastavljamo koristiti snagu i utjecaj svog vodećeg globalnog brenda Heineken i obvezujemo se usmjeriti 10% ukupnog oglašivačkog budžeta na kampanje odgovorne konzumacije, a s porukom da je umjerenost cool doprijeti do milijarde potrošača diljem svijeta.