U HEINEKENU držimo da su ulaganja u dobrobit i napredak zaposlenika te lokalne zajednice ključni za održivi rast poslovanja. I društvo općenito danas ima drukčija očekivanja od kompanija. One bi trebale biti jedan od katalizatora pozitivnih promjena te primjenjivati načela društvene održivosti kroz suradnju s zajednicom u kojoj djeluju, ali i kroz uključivost i raznolikost, pravednost te sigurnost na radnom mjestu.
Na globalnoj razini podižemo ljestvicu te smo izazove raznolikosti i uključivosti pretvorili konkretne ciljeve: Obvezujemo se imati 30% žena u višem menadžmentu do 2025. i 40% do 2030. Do 2023. imat ćemo 65% članova upravljačkog tima iz te konkretne regije, a do iste godine apsolutno svi naši menadžeri trebaju proći obuku uključivih praksi vođenja. U Hrvatskoj smo te ambicije već ostvarili, a sigurnost na radnom mjestu te dobrobit svih zaposlenika ostaje i dalje polazišna točka svih naših aktivnosti. Uz to, HEINEKEN Hrvatska i njegova pivovara u Karlovcu već su gotovo 170 godina uistinu dobar susjed. Većina zaposlenika je iz karlovačkog kraja, a osim gospodarskog razvoja podupiremo i brojne lokalne kulturne, umjetničke i sportske događaje.